3/18/2014

Wyniki Rozdania!

Witajcie Kochani!

Zapewne strasznie się niecierpliwicie, czekając na wyniki rozdania. Zatem nie będę Was dłużej trzymać w niepewności i dziś poznamy szczęśliwca, do którego trafi zestaw kosmetyków.

Jedna osoba mogła uzyskać 4 losy. W sumie zebraliście ich aż 340!
Dwie osoby zgłosiły się dwa razy ... trochę tego nie czaję. Drugiego zgłoszenia nie uznawałam, choć powinnam takich delikwentów zdyskwalifikować, podobnie osoby, które twierdząc, że zamieściły baner/udostępniły na FB, nie podały linku- nie w moim interesie jest, żeby tego szukać, więc nie szukałam- Wasza strata.

Koniec gadania!
Czas na wyniki!

Maszyna wylosowała numer ...
 A jest to:

Gratuluję!!!
Już piszę mejla do Ciebie.

Dziękuję wszystkim za udział ! :)
Rozdaniowi obserwatorzy- możecie śmiało uciekać. Następne rozdanie będzie tylko i wyłącznie dla osób, które przed rozdaniem należeć będą do grona obserwatorów.

A kto jeszcze nie widział zawartości marcowego Shiny Boxa- zapraszam na poprzedni post ;)

22 komentarze:

  1. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku taka nagroda, niestety ze względów osobistych, nie mogłam się zgłosić, no nic, trudno, może jeszcze kiedyś się szczęście się do mnie uśmiechnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.