3/22/2014

Ponowne losowanie zwycięzcy rozdania- sprawdź czy wygrałaś/eś !!!

Witajcie!

Dzisiejsza piękna sobota będzie dla kogoś z Was jeszcze piękniejsza!
Dlaczego? Ano dlatego, że poprzednia zwyciężczyni rozdania nie zgłosiła się po nagrodę (chociaż pisałam do niej mejla w tej sprawie), o czym z resztą informowałam Was pod poprzednim postem.

W związku z powyższym dziś wylosowałam nową osobę.
Jeszcze tylko dodam, że pewna "cwaniara" myślała, że jest bystra i szybciutko po ogłoszeniu poprzednich wyników zrezygnowała z obserwacji bloga- biedactwo nie przewidziało, że odbędzie się ponowne losowanie.

Ok, nie przedłużam. Losujemy ...
A pod tym numerkiem kryje się ...
Kochana GRATULUJĘ CI! :)

Tym razem nie będę wysyłała mejla, czekam na wiadomość od Ciebie z danymi do wysyłki nagrody (mam nadzieję, że odezwiesz się w ciągu trzech dni- tyle standardowo czekam) :))

A Wam Kochani życzę miłego i ciepłego weekendu!
Buziaki! :*

21 komentarzy:

  1. Gratuluję kolejnej szczęściarze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Może ta zwyciężczyni się odezwie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, jaka wspaniała informacja! Dziękuję i już piszę wiadomość ;) ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję,ale i tak zazdrość!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.